Reparatie en retouren
Reparaties (zonder garantie)
U kunt uw elektrische apparatuur via ons laten repareren. Alleen de merken die wij in ons assortiment voeren, worden aangenomen voor reparatie.
Stuur het te repareren artikel naar:
Total Hair Service
t.a.v. Afdeling Reparaties
Wasaweg 11
9723 JD Groningen
Belangrijk:
- Gebruik een goede verpakking
- Vermeld de klacht
- Vermeld wanneer en waar u het artikel heeft aangeschaft
- Vermeld uw adresgegevens
- Geef aan wat de maximale kosten voor reparatie mogen zijn, wordt het meer, dan zullen we dit eerst met u
overleggen.
Omruilen defecte apparaten
Mocht het voorkomen dat er een apparaat wat u bij ons heeft aangeschaft kapot gaat, gaan wij altijd uit van de fabrieksgarantie. Mocht u buiten deze garantie vallen of u laat het apparaat liever niet repareren en u wilt een nieuwe, dan biedt Total Hair u een omruilkorting. Als service krijgt u dan van ons 25% korting op het nieuwe apparaat. Het defecte apparaat levert u dan bij ons in.
Bel ons of kom even langs voor meer informatie hierover.
Retouren
Als u een product in onze webshop hebt gekocht en het artikel bevalt u niet, dan kunt u het binnen 10 dagen na ontvangst retourneren.
Belangrijk:
-
Vermeld u uw naam en adres.
-
Stuur een kopie van het aankoopbewijs mee.
-
Zowel het product als de verpakking dienen origineel en onbeschadigd te zijn.
-
Gebruikte artikelen (o.a. scharen/tondeuses) kunnen niet worden geretourneerd.
-
Verbruiksartikelen (vloeibare producten) kunnen niet retour.
-
De koper draagt de verzendkosten.
Total Hair Service
t.a.v. Afdeling Retouren
Wasaweg 11
9723 JD Groningen
Scharen slijpen
U kunt bij uw bestelling een envelop ontvangen waarin u uw schaar of scharen kunt opsturen naar de slijpservice.
In de meeste gevallen is de schaar binnen enkele dagen retour bij u.
Heeft u geen envelop van ons stuur dan uw schaar naar ;
De Slijperij
Groenestraat 2
4521RC Biervliet